lørdag den 19. maj 2012

Afsted til fotojob...

Jeg havde spurgt om 'hjælp' fra villige 'forsøgspersoner' som ville stå til rådighed under en fotografering, mod at de skulle have tålmodighed med mig + jeg måtte bruge billederne efterfølgende i reklamehenseende.

Jennifer var én af dem, som stillede op til mine 'forsøg'. Jeg skal nok beskrive i en blog 'lige om snart', hvad jeg har lært af disse fotograferinger.


Da jeg stod hjemme i haven og skulle til at køre til denne fotografering med Jennifer, skinnede solen fra en lækkerblå himmel med pudderskyer. Da jeg kørte afsted, begyndte det at regne.... arghhhhhh..... jeg frygtede, at det også ville regne undervejs i fotograferingen (= ikke særlig nemt at fotografere, fordi jeg samtidig gerne vil beskytte det tekniske udstyr). Og under min sidste 'forsøgs'-fotograferingen, stod regnen ned konstant, da jeg var på Roskilde Havn med 2 familier.

Ved ankomsten til Byparken i Roskilde, skinnede solen heldigvis igen og Jennifer og jeg kunne sætte igang.

Jeg fik taget en masse fotos. Vejret holdt under hele fotograferingen - wheeee.

Et af billederne af Jennifer er her:



Da vi var færdige, begyndte det at småregne - det må da siges at være timing :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar