fredag den 18. maj 2012

I gavehumør... pga teknologiens vidundere :)

Så blev man lige i gavehumør.... jeg har nemlig lige modtaget en kortlæser, som jeg kan koble til Iphone/Ipad og dermed modtage dankortbetalinger. Og det er vel og mærke UDEN at skulle betale månedligt gebyr og leje til PBS.

Det er da SMART!

Løsningen hedder iZettle. Du kan downloade en app til din telefon, hvis du også kunne have brug for at modtage betaling via dankort den vej. Man skal betale et lille gebyr for hver betaling man modtager, men det er jo peanuts i forhold til at skulle betale månedlig leje (især når man ikke har indtægter den vej hver måned)

Så derfor - pga alle disse fantastiske smarte teknologiske vidundere, som får mig til at hoppe op og ned - vil jeg gerne udlodde dette maleri:



Maleriet er 60x60 cm og er monteret i en sølv svæveramme (som kan have præg af at være udstillet (små skrammer)).
Maleriet har en værdi af 2.800 kr.
Du skal selv kunne hente maleriet (i Roskilde) eller sørge for at få det transporteret hjem til dig (evt fragt via Postdanmark)

Hvis du vil være med i konkurrencen om maleriet, skal du blot lægge en kommentar under dette indlæg. Husk at skrive din mailadresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

Jeg trækker lod den 31. maj blandt alle kommentarer.

Du må gerne i din kommentar, henvise til din egen hjemmeside eller din egen blog. Så kan jeg kigge forbi hos dig også. Du kan også bare nøjes med at skrive 'hej'. Uanset hvilken kommentar, så deltager du altså i lodtrækningen.

Kom frisk!

Hav en dejlig solskinsrig 'dagen efter Kristi Himmelfart'.

Mange hilsner
Helle

16 kommentarer:

  1. Jeg henter skam gerne...er vild med så mage af dine billeder

    SvarSlet
  2. Uhhh Jeg ville meget gerne vinde det flotte billede

    SvarSlet
  3. Ikke mine farver, men jeg kan faktisk godt li' maleriet. Jeg ved nu heller ikke hvor det skulle hænge, hvis det blev mig der, mod forventning, skulle vinde.

    Tillykke og hurra for teknologiens vidundere, skidesmart.

    :-) Lissi

    SvarSlet
  4. Elsker 'gadgets' :))). Jeg har endda fået en lille kortlæser, man sætter ind i Iphone/Ipad'en og så aflæser den chippen :)))).

    SvarSlet
  5. Rigtigt dejligt billede :)

    SvarSlet
  6. Waoo den er flot. Den vi passe perfekt hjem til mig og mine tomme vægge. Jeg x'er fingere, håber og ønsker :)))) Min email. ts-hejdi@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt! Det ville kunne lyse enhver regnvejrsdag op :-) sandie@ahlehoff.dk

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare smart at kunne modtag penge den vej - det må jeg straks videregive til min mand som er selvstændig og helt sikkert godt vil have muligheden for at kunne benytte denne app :)
    Super flot billede i pigernes yndligsfarver (lilla og lyserød) :)

    God aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte en mail adresse Pernille_hovej@hotmail.com

      Slet
  9. Vil meget gerne have chancen for at vinde det smukke billede, har en tom væg hvor det vil passe fint.

    Hurra for teknologien.

    Hilsen
    Rie
    rie_ravnholdt@jubii.dk

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt - dejlige farver. Det vil passe perfekt ind her hos mig. Ej det kunne være fedt.
    Så jeg vil rigtig gerne deltage

    Hilsen
    Gitte Sommer
    gittesommer1978@gmail.com

    SvarSlet
  11. Håber det lykkes denne gang :-) vil nemlig gerne vinde dit smukke billed.
    Min mail er stinebroend@msn.com

    Kh Stine.

    SvarSlet
  12. Hov jeg glemte da min email: ayoeluchau@gmail.com

    SvarSlet
  13. Katrine Gunnersen30. maj 2012 kl. 09.18

    SMukt billede. Håber jeg kan nå at deltage
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  14. EJ hvor er det fedt med så mange deltagere. Tusinde tak. Jeg trækker som skrevet en vinder en morgen aften :)))

    SvarSlet
  15. Så er der trukket en vinder. Det blev Stine, som har skrevet den 29. maj 2012, kl. 21:49. Stine er blevet kontaktet direkte.

    SvarSlet